This job offer is no longer available

Call centre agent - customer service

  • Education:
  • Expérience:

Education

  • College, CEGEP or other non-university certificate or diploma from a program of 3 months to less than 1 year
  • or equivalent experience

Tasks

  • Answer written and oral inquiries
  • Address customers' complaints or concerns
  • Answer inquiries and provide information to customers
  • Obtain and examine all relevant information to assess client feedback, enquiries and complaints in the delivery of meaningful information and services.
  • Perform general office duties
  • Receive and log complaints
  • Explain procedures, risks and benefits to clients
  • Maintain and manage digital database
  • Answer clients' inquiries and provide information
  • Provide customer service

Computer and technology knowledge

  • MS Office

Type of experience

  • Call centre

Screening questions

  • Are you currently legally able to work in Canada?
  • Do you currently reside in proximity to the advertised location?

Experience

  • 1 to less than 7 months

Workplace information

  • Hybrid
  • Durée de l'emploi: Permanent
  • Langue de travail: Bilingue
  • Heures de travail: 37.5 hours per week

Montréal, QC H3A 0A3, Canada
CA$24.41 per hour


Related job offers

Préposée ou préposé au stationnement

CA$23.22 per hour

ExpoCité est à la recherche de personnes qualifiées afin de pourvoir un ou des postes occasionnels de préposée ou préposé au stationnement à la guérite pour la perception des billets de stationnement. ExpoCité est l'organisme mandaté par la Ville...

Client mystère/cliente mystère vanier

CA$16.50 to CA$20.00 per hour

Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...

Client mystère/cliente mystère saint-jérôme

CA$16.50 to CA$20.00 per hour

Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...

Client mystère/cliente mystère vanier

CA$16.50 to CA$20.00 per hour

Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...

Client mystère/cliente mystère st-jérôme

CA$16.50 to CA$20.00 per hour

Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...

Agent/agente de service client - 17821nf

CA$19.00 per hour

Description de l'entrepriseNuméro de permis de la CNESST :AP-2202508 Chez SCE, notre travail est d’accompagner nos clients dans leur processus de recrutement pour des postes issus de multiples secteurs d’activités. Notre rôle consiste à identifier...