This job offer is no longer available

Customer experience and customer loyalty specialist

Remote

As a specialist, you will ensure the retention of customers who are considering canceling their service, using different customer loyalty and retention techniques, and leveraging your strong persuasion skills. You will also have the role of communicator with the various Neolegal teams in order to improve and train the teams on an exceptional customer experience.

  • Job Requirements
  • Proficiency in English and French essential;
  • Good communication and negotiation skills over the phone;
  • Proven power of persuasion;
  • Autonomy, efficiency, ability to manage several files at the same time;
  • Teamwork skills and organizational skills;
  • Comfortable in a technological environment;
  • Comfortable with team training;
  • Good teacher and a mind in solution mode.

Job duties

  • Ensure the retention of customers who are thinking of canceling their service;
  • Achieve our retention goals using your strong customer service skills and persuasiveness;
  • Promptly follow up on voice messages, emails and retention letters in order to respond, within the same business day, to the customer's cancellation request;
  • Know our products and services;
  • Obtain all relevant information about the client and process all required documentation to ensure file accuracy, while providing excellent customer service;
  • Training of company teams for continuous improvement of the customer experience;
  • All other related tasks.

Advantages

  • Permanent position, full time
  • Competitive salary
  • 3 weeks vacation
  • Group insurance for full-time position
  • Respect for work/life balance
  • Integration into a dynamic team with the ambition of developing the legal profession

420 R. Notre Dame O, Montréal, QC H2Y 1V3, Canada


Related job offers

Secrétaire médicale au bloc opératoire

CA$20.00 to CA$32.00 per hour

Le groupe médicale Lacroix aimerait accueillir un(e) secrétaire médical(e) pour compléter l'équipe déjà en place.   Vous aimeriez rejoindre une organisation solide, stimulante et propriétaire de treize cliniques au niveau régional dont deux blocs...

Aviseur(se) Technique

Chez Groupe Paco, nous sommes reconnus dans le secteur de l’ingénierie et de la fabrication pour nos mécanismes innovants, notre culture humaine et le dynamisme de nos équipes. Nous concevons, fabriquons et installons des systèmes de levage adaptés...

Gérant(e) de Kiosque (CF Fairview)

CA$17.00 per hour

🍋 Offre d’emploi – Gérant(e) de Kiosque (CF Fairview)| Mango Biche Mia Canada 🇨🇦 Tu as envie d’un travail qui te donne autonomie, responsabilité et un contact humain chaleureux chaque jour ?
Mango Biche Mia Canada t’attend ! Nous sommes le seul...

Spécialiste du bar à fruits (CF Fairview)

CA$16.10 per hour

🍋 Offre d’emploi – Spécialiste du bar à fruits | Mango Biche Mia Canada 📍 Lieu : CF Fairview Pointe-Claire🗓️ Début : 17 novembre 2025⏱️ Horaire : temps partiel ou temps plein (15–35 h/sem), horaires stables 🎯 Tes responsabilités Préparer et...

Customer Service Coordinator / Coordonnateur·rice, service à la clientèle

Type de poste: Permanente Titre du poste: Coordonnateur·rice, service à la clientèleNuméro de la demande: 44682Catégorie d'emploi: AdministrationDivision: Qc DP - Administration (80069016)Département: Technologie de l'informationLieu de travail: LE...

Customer Service Associate / Commis service à la clientèle

Type de poste: Permanente Titre du poste: Commis service à la clientèleNuméro de la demande: 44836Catégorie d'emploi: Centre de distributionDivision: Qc - MEM Produits Périssables - Metro (80148355)Département: Mise en marchéLieu de travail: METRO...