STATUS: Possibility of permanent and temporary positions
JOB POSTING NUMBER: 563
POSTING PERIOD: Ongoing
SALARY: Class 6 – from $51,173 to $78,728 / year - We recognize years of experience directly related to the position for salary placement.
SCHEDULE: 33.75 hours per week, rotating
WORK MODE: In-person
Do you love the adrenaline rush?
Can you manage your stress and emotions under pressure?
Does unpredictability stimulate you?
We have the job you are looking for!
You receive and process urgent calls from the public in a way that ensures appropriate interventions are carried out to ensure the safety of the population of the third largest city in Quebec. You operate a computer system to receive and transmit various messages. You route information, messages, and directives to the relevant Service units or organizations.
The selection process includes various steps such as:
Choosing the City of Laval means working for the third largest city in Quebec on diverse and stimulating mandates. It also means having the opportunity to grow within a human, committed team that enjoys working in a fun environment.
For this position, we offer competitive working conditions:
Only candidates meeting the requirements will be contacted.
The City of Laval is committed to promoting an inclusive and equitable work environment as part of its employment equity program. It recognizes and values diversity in all its forms and invites women, visible and ethnic minorities, Indigenous peoples, and persons with disabilities to apply.
If you require special accommodations to participate in the selection process, please let us know as soon as you are invited.
Description de l'entrepriseLe MESS contribue au développement social et à la prospérité économique du Québec. Il favorise l’équilibre entre l’offre et la demande de main-d’œuvre; favorise l’atteinte de conditions de travail équitables et de...
ExpoCité est à la recherche de personnes qualifiées afin de pourvoir un ou des postes occasionnels de préposée ou préposé au stationnement à la guérite pour la perception des billets de stationnement. ExpoCité est l'organisme mandaté par la Ville...
Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...
Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...
Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...
Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...