This job offer is no longer available

Customer experience and customer loyalty specialist

Remote

As a specialist, you will ensure the retention of customers who are considering canceling their service, using different customer loyalty and retention techniques, and leveraging your strong persuasion skills. You will also have the role of communicator with the various Neolegal teams in order to improve and train the teams on an exceptional customer experience.

  • Job Requirements
  • Proficiency in English and French essential;
  • Good communication and negotiation skills over the phone;
  • Proven power of persuasion;
  • Autonomy, efficiency, ability to manage several files at the same time;
  • Teamwork skills and organizational skills;
  • Comfortable in a technological environment;
  • Comfortable with team training;
  • Good teacher and a mind in solution mode.

Job duties

  • Ensure the retention of customers who are thinking of canceling their service;
  • Achieve our retention goals using your strong customer service skills and persuasiveness;
  • Promptly follow up on voice messages, emails and retention letters in order to respond, within the same business day, to the customer's cancellation request;
  • Know our products and services;
  • Obtain all relevant information about the client and process all required documentation to ensure file accuracy, while providing excellent customer service;
  • Training of company teams for continuous improvement of the customer experience;
  • All other related tasks.

Advantages

  • Permanent position, full time
  • Competitive salary
  • 3 weeks vacation
  • Group insurance for full-time position
  • Respect for work/life balance
  • Integration into a dynamic team with the ambition of developing the legal profession

420 R. Notre Dame O, Montréal, QC H2Y 1V3, Canada


Related job offers

Agente ou agent de soutien à la clientèle – région de la chaudière-appalaches

CA$43,502.00 to CA$59,592.00 per year

Description de l'entrepriseLe MESS contribue au développement social et à la prospérité économique du Québec. Il favorise l’équilibre entre l’offre et la demande de main-d’œuvre; favorise l’atteinte de conditions de travail équitables et de...

Préposée ou préposé au stationnement

CA$23.22 per hour

ExpoCité est à la recherche de personnes qualifiées afin de pourvoir un ou des postes occasionnels de préposée ou préposé au stationnement à la guérite pour la perception des billets de stationnement. ExpoCité est l'organisme mandaté par la Ville...

Client mystère/cliente mystère vanier

CA$16.50 to CA$20.00 per hour

Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...

Client mystère/cliente mystère saint-jérôme

CA$16.50 to CA$20.00 per hour

Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...

Client mystère/cliente mystère vanier

CA$16.50 to CA$20.00 per hour

Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...

Client mystère/cliente mystère st-jérôme

CA$16.50 to CA$20.00 per hour

Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...