This job offer is no longer available

Customer experience and customer loyalty specialist

Remote

As a specialist, you will ensure the retention of customers who are considering canceling their service, using different customer loyalty and retention techniques, and leveraging your strong persuasion skills. You will also have the role of communicator with the various Neolegal teams in order to improve and train the teams on an exceptional customer experience.

  • Job Requirements
  • Proficiency in English and French essential;
  • Good communication and negotiation skills over the phone;
  • Proven power of persuasion;
  • Autonomy, efficiency, ability to manage several files at the same time;
  • Teamwork skills and organizational skills;
  • Comfortable in a technological environment;
  • Comfortable with team training;
  • Good teacher and a mind in solution mode.

Job duties

  • Ensure the retention of customers who are thinking of canceling their service;
  • Achieve our retention goals using your strong customer service skills and persuasiveness;
  • Promptly follow up on voice messages, emails and retention letters in order to respond, within the same business day, to the customer's cancellation request;
  • Know our products and services;
  • Obtain all relevant information about the client and process all required documentation to ensure file accuracy, while providing excellent customer service;
  • Training of company teams for continuous improvement of the customer experience;
  • All other related tasks.

Advantages

  • Permanent position, full time
  • Competitive salary
  • 3 weeks vacation
  • Group insurance for full-time position
  • Respect for work/life balance
  • Integration into a dynamic team with the ambition of developing the legal profession

420 R. Notre Dame O, Montréal, QC H2Y 1V3, Canada


Related job offers

Directeur(trice) nationale des ventes

Directeur(trice) nationale des ventes Nous recrutons un Directeur nationale des ventes pour diriger une équipe des ventes dans le secteur de la construction et de la distribution. En tant que leader, vous serez chargé de développer votre équipe de...

Caissier/caissière au service à la clientèle étudiant 16-24h/semaine.

CA$15.75 per hour

Description de l'entrepriseQue ce soit sur le plancher, dans les entrepôts ou dans les bureaux, nous sommes toujours à la recherche de personnes passionnées comme nous !Pasquier est un leader dans le domaine de l'alimentation. Chacun des membres de...

Gestionnaire des ventes

CA$70,000.00 per year

Description de l'entrepriseLa société Scotts Miracle-Gro (NYSE: SMG) est le plus grand distributeur au monde de produits de marque pour pelouses et jardins, avec une gamme complète de produits pour l'horticulture professionnelle. Scotts Miracle-Gro...

Spécialiste des ventes de pianos - commerce de détail

CA$20.00 to CA$50.00 per hour

Description de l'entrepriseDétaillants d'instruments et d'accessoires de musique au Canada avec plus de 100 succursales au Canada.Vente/Cours/Location/Réparation/Service   Description de l’offre d’emploiTitreSpécialiste des ventes de...

Client mystère/cliente mystère joliette

CA$16.00 to CA$20.00 per hour

Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...

Client mystère/cliente mystère saint-jean-sur richelieu

CA$16.00 to CA$20.00 per hour

Description de l'entreprisePionnière dans le contrôle de la qualité du service à la clientèle, depuis 1997, C3 Client Satisfaction est une agence québécoise qui se spécialise dans la recherche de satisfaction client sur le terrain par les audits,...